馮盈盈被江嘉敏暗寸P圖後絕地反擊 FYY直認加filter曬破格性感照嗌「Shut Up」

2021.03.11

馮盈盈與江嘉敏這對昔日好友因「富豪船P」反面後,被公司安排一齊拍攝新節目《解構心機女》。節目尚未出街,兩人的IG已暗藏洶湧。馮盈盈請江嘉敏飲走冰珍珠奶茶「破冰」,不過江嘉敏就話什麼冰也不適合自己,拒絕馮盈盈好意。

江嘉敏同時強調自己IG的合照是沒有加filter的iPhone原圖,被網民認為句句有骨,暗寸馮盈盈P圖。

隨後馮盈盈就出POST曬破格性感照,內文第一句即以「Shut Up」先聲奪人。她形容這是一輯「令人差啲認唔出我嘅相」,又配上「#YESfilter #YESphotoshopped」的hashtag,似是回擊江嘉敏「No Filter」。

她又指「最強filter一定係 高超的化妝+髮型+造型+攝影 合力將我改頭換面 打造出破格 令你耳目一新的 NoirFYY」,更不忘自抽「大家咁想知道我執自己個樣執得幾重手?去我channel睇片啦」

來源:IG@江嘉敏、馮盈盈

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓