【減肥】韓國普拉提教練示範雪炫瘦腰運動 每日側腰抬腿減走贅肉練出纖腰

2021.04.02

前韓國女團AOA成員雪炫擁有纖細的腰圍和一對長腿,曾被譽為「廣告界寵兒」。不過,其實雪炫都經歷過微胖的時候,靠著努力運動和健康的飲食才有令人羨慕的身材。Viu節目《Viu Beuty》就請來韓國普拉提教練李熙敏,為大家示範雪炫的瘦腰運動,想減走腰間贅肉的人可以參考一下~

首先預備一個水樽,最好是1.5L裝了水的大水樽。

將左手放在後腦勺,然後一邊吸氣一邊向左邊彎腰,呼氣用右邊側腰的力量抬起,重複動作6次。注意彎腰的時候盆骨要保持原位,只有手肘向下。

然後用右手拿著水樽,再一次一邊吸氣一邊向左邊彎腰,然後抬起,重複動作5次。

將水樽放下,向左邊彎腰的時候同時抬起左腳,膝蓋貼近手肘,然後放下,重複動作5次。如果覺得難以平衡,可以用右手扶住椅子。

完成後可以轉右手,再重複以上動作。

來源︰Viu Beauty

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓