MIRROR拍新廣告「大姜的愛」玩Hehe辦公室戀情 姜濤耳語情挑Edan 與Anson Lo爭仔

文: Ling Kwok
2021.04.16

MIRROR近期成為了廣告界新寵,特別是人氣最高的姜濤,拍廣告拍到手軟,最近話賺到錢要買樓!最近他就與呂爵安(Edan)及Anson Lo(盧瀚霆)為連鎖餐飲品牌拍攝了新廣告,以日劇《大叔的愛》為藍本,大玩辦公室hehe情。

姜濤就夥拍隊友Edan(呂爵安)及Anson Lo(盧瀚霆)拍攝了新廣告,三人在辦公室上演了一場三角戀《大姜的愛》,十分爆笑!廣告中,姜濤飾演心機男阿姜,成為了新同事,並介入了Edan飾演的田田以及Anson Lo飾演的阿神的關係。

因為Edan嫌Anson Lo許多事都慢半拍,欠缺了戀人感覺,所以第一眼見到姜濤已經心心眼。後來姜濤十分識玩,扮有事請教Edan,借勢跌嘢摸對方手仔。直到Edan生日當天,識玩的姜濤特意在Edan耳邊細語講生日快樂,Edan一下子聽到「高潮眼」,完全放下偶像包袱,場面十分爆笑。

而最後,Edan向男友Anson Lo大發雷霆,控訴對方不能陪自己又要人等。姜濤即時勁有霸氣衝入房壁咚Edan,最後爭仔成功,睇到粉絲尖叫!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓