逾700人到TVB應徵幕後人員迫爆一廠 曾志偉招兵買馬:而家係入行最好時間

文: Ling Kwok
2021.04.17

TVB近日在將軍澳電視城舉行《2021 藝員及電視製作人員訓練班面試》,吸引了超過2千人提交報名表,早前先進行幕後工作人員面試,現場約有700人出席逼爆了1廠,下星期再舉行藝員面試。

出席招聘會的高層包括無綫副總經理曾志偉、助理總經理曾勵珍、樂易玲等。曾志偉即場在台上鼓勵有意入行的應徵者,分享自己在TVB工作30多年的經驗,同時講到自己由龍虎武師做起,後來學做編劇,再進身成副導演、導演,其段再參與幕前演出,慢慢成為演員。

有近千人有興趣做藝員,令曾志偉感到意外。不過他鼓勵有興趣入行的人士,不妨由幕後做起吸取經驗,對演出有幫助,他說:「依家係入行最好嘅時間,係電視嘅里程碑。呢份工唔止滿足自己興趣,仲要兼顧社會責任,將社會資訊、娛樂、傳遞給大家。 」

圖:Youtube@TVB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓