蘋果分析師預測3大2022年iPhone 14新功能 相機大升級至4800萬像素支援8K影片

2021.04.19

雖然蘋果Apple的iPhone 13尚未推出,但不少人就已經率先關心2022年推出的iPhone 14。最近有最強Apple分析師之稱的天風證券郭明錤就發表最新投資報告,預測2022下半年推出的新iPhone,當中就列出四大預測,即刻一齊睇睇!

郭明錤的投資報告指出,預測2022下半年推出的iPhone系列同樣會有4個機種,分別為高階6.7 吋和6.1 吋,和較低階的6.7吋和6.1 吋,而mini系列型號或許到2022年會被淘汰不會再推出,而被低階版6.7吋螢幕款代替。

另外投資報告又預測,新iPhone攝像鏡頭會升級至4800萬像素,更可以支援8K影片錄製,未來亦有機會可以在8k電視或顯示器上觀看iPhone錄製的影片,獲得更好的觀畫體驗。

郭明錤亦預測,新iPhone將會加入螢幕下指紋功能、潛望式長焦鏡頭等,更會放棄「劉海」設計,改為用打孔前置攝像頭的設計,令手機變成真正的全螢幕外觀。

來源:gsmarena

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓