【減肥】韓國普拉提教練示範Apink孫娜恩瘦身運動 每日5分鐘提臀同時瘦大腿

2021.05.08

韓國女團Apink成員孫娜恩擁有19吋「螞蟻腰」,加上又長又幼的雙腳,非常令人羨慕之餘,更曾經被選為最適合穿禮服的女明星。Viu節目《Viu Beauty》就請來韓國普拉提教練示範Apink孫娜恩的瘦身運動,教大家每日5分鐘訓練臀部同時瘦大腿,想減肥的女生可以參考一下。

首先將雙腳打開肩膀寬度,左腳踏前,雙腳屈曲,右邊膝蓋盡量靠近地板,腰保持挺直,然後重複將右邊膝蓋伸直再屈曲,同時用左邊大腿及臀部發力。重複動作8次之後,保持弓步動作,臀部上下移動5次,收緊臀部。

訓練完大腿肌肉,就要拉伸。伸直右腳,雙手按在地面,左腳腳尖向外,然後將右邊膝蓋放在地上,腳背貼地面。將手肘放在地上,左邊膝蓋慢慢向外推,維持5秒。然後將手伸直按在地面,伸直右腳,腳尖用力,盆骨上下移動5次,放鬆盆骨。完成後慢慢起身,換腳重複以上動作。

來源︰Viu Beauty

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓