張寶兒結婚半年去Staycation同老公相對無言 見袁偉豪只顧玩手機即詐型:我哋生活真係好靜

文: Ling Kwok
2021.05.10

香港小姐出身的張寶兒與袁偉豪結婚半年,兩人一直非常恩愛。近期張寶兒積極發展Youtube,日前就與老公一起到酒店Staycation,齊歎靚景與美食,片段也盡見兩人的感情交流,更一度令張寶兒詐型!

張寶兒與老公袁偉豪早前到酒店Staycation,除了歎美食與靚景之外,更見到袁偉豪半裸瞓覺,臨睡之前更在床上望住張寶兒的靚相,真係好sweet。

除了袁偉豪的半裸,都見到張寶兒在浴缸上泡澡,見到她的美背。不過另一邊廂,其實兩人的相處方法都有點像老夫老妻,去食Afternoon tea的時候,期間袁偉豪一直低頭撳手機表現冷落,搞到張寶兒忍唔住詐型:「我發覺我同你真係冇咩嘢講……我哋生活真係好靜,不如我哋下次拍條片,唔好出聲嘅。」雖然如此,但兩人其實都好sweet!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓