消委會9款入門至高階SoundBar喇叭評測 音質、功能測試!Sennheiser/JBL/Sony

文: David Tse
2021.08.23

近年許多人都購入SoundBar喇叭,節約空間之餘亦有不錯的音質表現,性價比相當高。部分款式也配備藍牙連接功能,使藍牙喇叭便携性大大提供。最近消委會便實測了9款入門至高階的SoundBar,價錢由$2099至$19999不等,包括Sennheiser、JBL、Sony、Panasonic等品牌,一齊睇睇測試結果啦!

今次消委會就音響質素、功能多元性、方便程度等方面作出測試,9款SoundBar價錢由$2099至$19999不等,而測試結果反映價格高低並代表喇叭質素,想趁消費券購入SoundBar就可以參考睇睇啦。

主機闊度101至126cm

評分最高的款式為Sennheiser Ambeo Soundbar,同時售價也是9款SoundBar中最高,為$19999。

主機闊度59至98cm

以下4款SoundBar表現較為平均,價錢也介乎$4990至$2099,而且都支援藍牙連接功能,使用方便程度相當不錯。

來源:消委會


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓