網友二手群組出售極其破舊不堪電腦椅!佈滿霉菌更開價$900 網民:「垃圾房執件隨時新過佢」

文: 黃卓瑩
2022.08.29

不少人都會網購添置家品,最近有網民在Facebook二手市場群組出售電腦椅,並附上照片表示「9成新、男性用家」。不過眼見電腦椅外型不堪,坐墊、椅背及兩邊扶手佈滿霉菌,更有一條明顯裂痕,賣家打算開價$900出售,又指「請自備大隻佬,屯門交收」。帖文引起網民討論,留言表示「啲霉菌九成新」、「喺垃圾房都唔會執到一張咁舊」。

有網民近日在Facebook群組「二手市場淘寶站 (香港專區)」出售電腦椅,表示「9成新,男性用家,請自備大隻佬,屯門交收」,不過從照片可見電腦椅外型極其不堪,霉菌佈滿坐墊、椅背及兩邊扶手,坐墊部分更一條明顯裂痕。賣家表示原以$1500購入,打算開價$900出售電腦椅。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

帖文引起網民熱議,表示係咪啲霉菌九成新、「九成新?定九成鋅?」、「垃圾房執件隨時新過佢」,又有人留言「你意思係我攞走張櫈同比翻$900比我?」,笑指難分真與假。

 

圖片:FB@二手市場淘寶站 (香港專區)


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓