【葵廣美食】$100食盡葵涌廣場最新特色小食 麻辣煉奶炸饅頭/酥皮鯛魚燒/養顏桃膠飲品

文: 曹冰冰
2021.11.20

葵涌廣場一向是平價美食天堂,小食款式多元化,滿足三心兩意、甚麽都想嘗試的朋友。今次小編挑戰用$100預算食盡主食、甜品同飲品。當中包括水水川味、1/2 Sweet鯛魚燒和Chill Sweet,發掘最新進駐葵廣的美食,支持良心小店吧!

第 1 站 水水川味

水水川味是十月新進駐的花甲粉專門店,主打川味fusion菜。小店對比其他食店空間較大,有獨立立食區,店員亦有禮貌,開店一個月已吸引不少麻辣愛好者光顧。

招牌花甲粉可選三種湯底,包括麻辣、芫荽皮蛋和清湯。花甲蜆由店主每日新鮮購入,清甜而且沒有沙粒。小份花甲粉$29,一份有四隻蜆;而大份花甲粉$39,一份有六隻蜆,伴有爽口掛汁的粉絲,以及唐芹、葱、芫荽、蒜蓉等配料。

小店亦自創麻辣煉奶炸饅頭,凡光顧花甲粉即可以$10加配兩個,再加$2可加配炙燒熱熔芝士。炸饅頭外脆內軟不油膩,煉奶充滿麻香,甜甜辣辣相當惹味。

店主推介自家手撕雞冷食撈麵,麵底可選蕎麥麵或綠茶麵,配上不同辣度的麻辣汁再拌勻。手撕雞非常滑溜,肉質鮮嫩。至於蕎麥麵未算很掛汁,但口感頗清新。

地址:葵涌廣場2樓2期2008號鋪
開放時間:(每天更新)
來源:水水川味

第 2 站 1/2 Sweet

一上電梯到二樓,便會傳來陣陣麵包香氣。「1/2 Sweet」亦是十月新進駐的甜食店,將韓國大熱的牛角包窩夫再升級,製成香脆的酥皮鯛魚燒。鯛魚燒有八款口味可選,包括人氣炙燒奶黃、鹽燒芝士、榛果朱古力、流心藍莓、提拉米蘇、宇治金時、黑芝麻和花生奶醬。

鯛魚燒即叫即製,需要等待大概十分鐘。將麵糰包上餡料,再焗至金黃色。然後外層淋上吉士醬,以火槍炙燒,吃起來有焦糖布丁的口感。小編嘗試的人氣炙燒奶黃口味,$32有兩件,最適合與朋友開心分享!

地址:葵涌廣場2樓c97a號鋪
開放時間:12:30-21:30
來源:1/2 Sweet

第 3 站 Chill Sweet

「Chill Sweet」於今年年中進駐葵廣2樓,專賣低糖和養生的甜品,深受女士歡迎。臨近天氣乾燥的秋冬,小店推出多款滋潤糖水,例如桃膠雪燕和椰皇等等。

小編嘗試的桃膠薑汁鮮奶售$28一杯,即叫即煲。除了用了自家製的薑汁,桃膠亦很足料和爽口,有滋潤和養顏的作用。對於經期來臨的女生更有暖宮和補血的功效,十分健康有益。

地址:葵涌廣場潮流廊2樓2017號鋪
開放時間:16:00-23:00
來源:Chill Sweet

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓