【元朗美食】元朗親民價OMAKASE 溫泉水做料理!$420歎勻13件壽司!必試布甸玉子燒/海膽/拖羅

文: Elly Lee
2021.06.17

日本Omakase廚師發辦近年受到不少港人喜愛,一餐高質的Omakase能為大家一解思鄉之情。除了港島、九龍一帶,其實元朗都有不少高質的Omakase,而最近元朗又新開一間價錢親民的Omakase「鮨ミスミ」,以$420超抵價歎勻13件壽司!元朗「鮨ミスミ」有日本師傅駐場,選用每天日本直送的新鮮食材,並主打用溫泉水做料理。鍾意食日本料理的朋友不要錯過啦!

元朗「鮨ミスミ」以花卉為主題,用上漂亮的花盒呈現壽司料理,客人可以同時間得到視覺和味蕾的享受。「鮨ミスミ」大概有16個座位,環境舒適,很有和式感覺。由有多年做壽司、刺身經驗的日本師傅駐場,以個人手藝結合新鮮食材打造美味的一餐Omakase。

以溫泉水做料理,就連客人飲用的水都是溫泉水。「鮨ミスミ」選用每天由日本空運到港的新鮮食材,鮮味十足。北海道海膽、長崎小長井產一年蠣、磯煮鮑魚及其他優質新鮮食材。

「鮨ミスミ」的午市Omakase價錢低至$420,可以品嚐13件壽司,以及多款前菜、汁物和甜品。以下13件壽司包括白蝦、鯖魚、赤貝、甜蝦、金目鯛、赤身醬油漬、深海池魚王、中拖羅、真鯛、大拖羅、海膽、香蔥拖羅手卷,以及小店特色 — 布甸玉子燒。布甸玉子燒裡面有魚肉、帶子,蛋味濃香帶微甜,入口細滑,口感極似燉蛋布甸。

除了價錢親民的午市Omakase,「鮨ミスミ」晚市料理更加豐富!這款磯煮鮑魚配鮑魚肝醬,鮑魚肉質彈牙,口感鮮甜,而最特別的是其鮑魚肝醬,沾鮑魚吃或是伴飯吃都相當滋味。而另一款毛蟹配蟹膏味噌,蟹味甚濃郁。

有興趣的朋友可以到>>鮨ミスミ<<預約。

活動資訊

  • 地址 元朗建德街26號益利大廈地下7號舖
  • 人均消費$401 - $800
  • 開放時間星期二至日 12:00 - 15:00 // 19:00 - 22:00
  • 鮨ミスミ6010 8673

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓