筍工招聘|3HK招聘WFH測試員 負責找出網絡盲點兼試網速!成功獲聘送終身免費5G網絡?

文: 黃樂恩
2022.12.24

3HK現時正招聘「Honey Bee」!主要負責測試網絡速度,走遍全港 WFH(Work From Hill),找出網絡盲點,成功成為「蜜蜂」的員工仲可以終身免費使用5G網,一週工作五天,想揾工的朋友記住留意啦!

香港電訊商3HK最近有筍工招聘啦!近日招聘的是「Honey Bee」網速測試專員,而且仲表明可以WFH(Work From Hill)!究竟「蜜蜂」係做咩?原來是3HK為了提升網路質素,特別聘請「Honey Bee」專門負責測試3HK於港九新界各區的網絡速度,並找出網絡盲點。

「Honey Bee」工作為5天工作周也是每星期上5天班,成功獲聘的朋友除了可以得到具競爭力的薪水,仲可以終身免費使用 5G 網絡,鍾意四圍走又坐唔定的朋友可以睇睇啦!

來源:3HK

►同場加映:【衝出嚟玩】堅尼地城1萬呎遊樂場Sooper Yoo門票85折起!2小時任玩攀爬障礙迷宮+單車激戰

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓