東張西望丨女神何沛珈自信曬素顏自拍照 慳妹5招平民護膚術濾鏡都唔使

文: 余美鳳
2024.04.05

《東張西望》女主持經常要出外景,日曬雨淋非常辛苦,就算化妝幾靚都一樣會融。何沛珈近排她頻頻分享自己的素顏照,她表示不是天生麗質,大方分享自己的平價護膚心得。

同場加映:全民造星V丨香胤宅愧對粉絲親解未簽約苦衷 用舞蹈說故事流露對太太愛意

何沛珈在《東張西望》中絕對是搏命的一員,無論是爬上山還是殺入垃圾屋,她都無畏無懼,被網民封為《東張》女神。近來,何沛珈頻頻分享素顏相,獲得不少粉絲大讚皮膚狀態好,而家看上去減齡十歲,人人稱羨,相當厲害。

 

 

何沛珈接受本網訪問,她表示:「雖然呢個世界上沒有醜女人,只有懶女人,但其實就算懶懶地都可以保養到,最緊要係你做嘅嘢要啱自己。我自己比較注重清潔方面,因為成日都要化妝,同埋其實空氣入邊都有好多污染,又有塵。我嘅話首先每日就要用返適合自己嘅卸妝同埋洗面產品,最緊要唔會起粒粒又落得乾淨。呢一年我發現坊間有啲爽膚棉,即係啲化妝棉本身有爽膚水,喺搽護膚品之前拎嚟抹面,係好正,因為之後嘅護膚品唔會吸收得好啲,同埋我真係每一次抹完之後張紙都好污糟。」清潔之餘,她表示自己一星期會做一次泥漿或去角質面膜,花費不需要貴,「揀一啲啱自己膚質嘅護膚產品,其實唔使一定要貴,最緊要係啱,可能我以前就會用多少少係控油水份高嘅產品,而家我就會用一啲滋潤啲,甚至係抗皺嘅,護膚品有時真係要試先知道啱唔啱自己。面膜嘅話我都係用一啲保濕為主,其實4至5蚊塊,都幾唔錯嫁,最緊要唔好敏感。」

護膚要做足之餘,何沛珈認為生活習慣都相當影響皮膚質素,「飲多啲水,我自己一日飲2公升水,排便暢順、又會運動排汗,其實亦都對於皮膚有好大幫助,因為你身體可以排到毒素出去,皮膚當然會靚啲,亦都會少啲暗瘡,少啲暗瘡出少啲油,毛孔又會細啲。另外如果減肥減得勁,都有機會令到皮膚冇咁光澤㗎,因為適量嘅油脂其實可以幫我哋嘅皮膚儲到水,所以就算係減肥嘅人呢,我覺得都可以食返啲靚嘅油脂,例如係牛油果去維持返皮膚嘅光澤感。點解我會話懶都可以呢?因為其實好多人都會洗面,一個星期敷一次面膜,同埋你會飲水又會食嘢,但係只要每一步都做好少少就可以令到皮膚好好多!」最後一點,何沛珈認為年輕時不太注重防曬,但現時長大後,發覺防曬真的非常重要,每日都要用防曬產品,因為紫外線會令人變老。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

【搶先送❗】Rollink可摺疊行李箱🧳!

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓