食物有曱甴點算?30年經驗酒樓阿姐霸氣拆招,再教一直唔知的蝦餃正確食法

文:
2015.06.06

文:CC 

 

「我的家有爺爺、嫲嫲、爸爸、媽媽,仲有陳醫生」,有什麼人可以媲美家庭醫生呢?

小編這刻竟然想起一個人,敏姐,酒樓經理敏姐,心血來潮,立即到太子一間酒樓探探她,順便食番籠親愛的爆餡蓮蓉包,boss我話「順便」咋,唔係蛇王!

敏姐個look非常易認,長長的「公仔麵頭」,我心目中只有她能夠carry這種不敗的髮型。

由傳菜做到酒樓經理,在同一間酒樓做了32年,她說全因為一個好老闆。(不要葡萄,也不要與自己的腦細比較)

(好老細有樣睇)

book位飲茶找敏姐,想食晚市才有的西米焗布甸找敏姐,連冷氣不夠涼都找敏姐,想一想,其實酒樓經理這個角色都幾萬能!作為酒樓的協調者,老闆改菜單,經理就要交帶廚房;有人請假,經理就要安排替更;遇到客人投訴,經理就要出場

 

「出嚟啦,敏姐!」

:「敏姐,你做咗咁多年,遇過咩麻煩客,有無人食霸王餐?」

:「有!有班細路拎咗隻曱甴腳比我睇。」

大概6、7年前,有一班後生仔到酒樓食飯,食飯途中投訴蟹鉗裡面有一隻曱甴腳,樓面所有人都解決不了,要召喚霸氣的敏姐。敏姐一出場,二話不說立刻反轉個碗,蓋住隻曱甴腳,大叫,「唔好郁佢」,那鼓氣勢,7年後的我都feel到。

:「咁你點呀,安慰個客,定即刻賠錢?」

:「隻曱甴腳好新鮮、好乾淨

好新鮮,敏姐竟然形容隻曱甴腳好新鮮,我有啲想嘔。

:「我意思係隻曱甴腳無沾到蟹肉呀。」

哈哈,我明白了,雖然敏姐無將個「屈」字講出口。

:「咁最後點呀?佢地有無拎隻腳去驗?」

:「梗係無啦!食完餐飯就走啦!不過我都keep咗隻腳3日先敢掉。」

敏姐啊敏姐,你怎可以這麼鬆容地面對一隻噁心的曱甴腳。

(呢位大廚好面善…相當有嫌疑…敏姐個仔嚟嘅喂!)  

:「咁有無另一件事經典過隻曱甴腳架?」

:「有,有次個客投訴碗翅貨不對版,食咗一大半先話碗翅唔係海虎翅。」

不出所料,霸氣的敏姐又再出場,一手蓋着碗翅,敏姐今次有百分百的信心,堅持酒樓的食材貨正價實。

:「我今次keep咗碗翅8個月,個客最後都無驗。」

咩話,大佬,8個月!我不得不佩服敏姐,對自己公司有信心不特止,做事更是1000分之1000的小心謹慎。不過,小編無法想像一碗魚翅放了8個月會是什麼味道…

霸氣是這樣煉成的,聽敏姐講述那隻腳,那碗翅,小編驚訝得只重覆「真係架?」、「典解嘅?」;而敏姐呢?一直表露着那副「濕濕碎啦」的樣子。

(敏姐教路,蝦餃一定要攤凍5分鐘先食,食馬拉糕一定要食個邊,收到!)  

 

「酒樓經理搵幾多錢?」

輪到大家最關心的問題,想知答案絕對是人之常情的,究竟幾多k可以令敏姐一做就做了32年,看看行情,或者有日想轉工時有用呢!明白明白,雖然我與敏姐有20多年交情(實際相處時間少於1小時),但小編實在不好意思問,「敏姐你一個月搵幾多k呀?」

好在敏姐見慣客人的眉頭眼額,大方地爆了一句

:「我做酒樓經理咁多年,供完元朗層樓啦!」

今時今日,大部人最擔心的問題 – 買樓!原來做酒樓可以發達,可以上車,有沒有想轉工的衝動?

 

(補充:敏姐在93年買樓,數數手指,做人都是不要有太多幻想…)

 

小編在酒樓坐了兩小時,有大概半小時的時間跟敏姐做訪問,其餘時間呢,食住等,等敏姐聽電話,等她整理菜單,等她入廚房交代訂單,等她跟食客social。走來走去,腳步其實輕快過好多後生仔,究竟要多愛一份工作,才可以把青春都投放在同一個地方32年,我不需要問敏姐「你鍾唔鍾意呢份工」,已經知道答案。

最後,小編要多謝敏姐的點心(這是生活記者的福利,哈哈),祝敏姐繼續霸氣!

任務完成,我食到蓮蓉包。 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓