【法證先鋒IV】趙璧渝性感演出除剩BRA企天台搶鏡 入行7年追夢試過戶口雙位數

2020.03.12

TVB劇集《法證先鋒IV》最近講到「迷幻蘑菇自殺案」,銀行女職員程淘在神志不清到天台跳舞,更在鏡頭前大解放僅戴胸圍上陣危立天台。在劇中性感演出的程淘,由綠葉藝人趙璧渝飾演,她加入TVB七年,參演過許多劇集的路人甲角色。

僅以胸圍上陣的趙璧渝,最為人熟悉是去年在《白色強人》中飾演急症室女醫生。她因為在讀書期間接觸舞台工作而對演藝圈產生興趣,於是報讀無綫藝員訓練班。入行追夢7年,她曾透露自己戶口一度不足100元,不過她並沒有氣餒,雖然曾試過自我懷疑,但她仍然堅定地追尋演員夢。

今次她得知自己要在《法證先鋒IV》大解放只戴Bra上陣,趙璧渝指自己在收到劇本時一度有猶豫,坦言入行以來很少拍攝裸露場面,亦未曾試過吊威也,加上要在一眾男工作人員面前脫衣服,擔心自己做不到。不過她覺得作為演員要勇於嘗試,所以決定挑戰自己。

在拍攝過程中只穿胸圍的趙璧渝,要站在40樓天台拍足6個鐘頭。她提到拍攝感受時,笑言:「起初都會感到尷尬,因為現場有差不多20個男工作人員,但當投入角色後,就完全專注在演繹上,唔記得晒所有尷尬,同埋高度嘅恐懼,仲記得當日係陰天,企喺天台時,大風到吹郁個人,不過好彩無落雨,最後拍攝順利完成。

為了這幕性感演出,趙璧渝在拍攝前做足準備,除了刻意瘦身外,亦有參考陳茵媺、陳法拉等之前為劇集戴bra上陣的場面:「本身唔係瘦底,所以事前要做運動、食清啲減肥,拍攝前一日唔飲水,以免出現水腫;我仲有參考陳茵媺演過嘅除衫戲,佢都係著黑色bra。因為我演銀行女職員,胸圍嘅款式唔需要太花巧,但為出鏡美觀又唔可以太老套,所以專登去咗買一套新嘅黑色幼帶胸圍上陣。

圖:IG@趙璧渝

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓