私下對話公開 被指周圍唱江嘉敏50萬「扯皮條」 馮盈盈忍聲多時終回應反擊指控

文: Ling Kwok
2020.06.29

馮盈盈與江嘉敏自「船P羅生門」事件後,一直被指昔日姊妹情不再,就算兩人出席公開場合合照闢謠,都無法證明她們關係沒有介蒂,不和傳聞愈傳愈烈,近日更有指馮盈盈周圍唱江嘉敏收50萬「扯皮條」,搞得她深夜要發文澄清。

據知江嘉敏自覺被屈介紹賭王之子予馮盈盈認識後,她身邊的密友看不過眼。早前就將江嘉敏與馮盈盈的私下Whatsapp對話公開,從對話見到馮盈盈主動邀約江嘉敏,亦表明只邀請江嘉敏一個圈中人,再搭兩位好友,而江嘉敏也回應可以出席船P。

對話內容如下:
C:馮盈盈
K:江嘉敏

C:baby,星期六wakesurf?

K:未知通告點啵!你諗住仲叫邊個吖?

C:淨係諗住叫你,同埋nam nam、francis,如果你Okay的話,你想我再叫更多人?

K:都OK呀!不過我睇過大簿,佢哋未100%肯定個期。

C:I see,幫你祈禱!

除此之外,有爆料指馮盈盈向幕前幕後講是非,指江嘉敏收50萬「扯皮條」邀自己上船。江嘉敏事後接受訪問,表示有聽過同事講過類似傳聞,不過她就直言不想再搞大件事,而事實上,當江嘉敏得知被唱後,她也有在IG發言,表示:「有啲嘢適可而止就好收手喇!其實世界真係、真係、真係好細,我已經盡我所能做到最好㗎喇!」更叫自己唔好嬲。

而馮盈盈得知自己再次成為新聞人物後,她特意在深夜於IG闢謠,「對於坊間一些對我人格失實的指控 我必需澄清我絕對沒有做過無論在公眾場合或私底下我都沒有再就我和江小姐之前新聞發表任何意見和評論 這是一個憑空捏造的謠言,嚴重損毀我倆的人格和聲譽,謠言止於智者,請停止不實傳言讓事件盡快告一段落,謝謝。」到底誰是誰非,還真的是她倆才知道。

圖:馮盈盈、江嘉敏IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓