【iPhone傳聞】傳蘋果iPhone 12發佈/開售日期曝光 新機將延遲面世+售價公開

2020.07.27

每年9月都是Apple發布新iPhone的時候,但今年受新冠肺炎疫情影響,相信iPhone 12的發佈及開售日期將有所不同!最近就有外媒引述iPhone供應鏈消息,透露蘋果iPhone 12發佈、開售日期,更指將會推遲至10月尾舉行蘋果發佈會!

早前就有外媒透露,今件蘋果iPhone 12系列將會推出4款支援 5G 網絡的尺吋,分別為5.4 吋的 iPhone 126.1 吋的 iPhone 12 Max6.1 吋的 iPhone 12 Pro 6.7 吋的 iPhone 12 Pro Max,當中 iPhone 12 iPhone 12 Max更會推出LTE 版本。

 

最新就有外媒指,蘋果iPhone 12將會推遲至10月尾舉行發佈會, iPhone 12 LTE版本的開售日期亦順延至10月下旬,5G 版本的iPhone 12則延遲至11月推出。

 

而售價方面,5.4 吋的iPhone 12預計售價為USD$549起(約$4255港元),iPhone 12 Max預計售價為USD$649起(約$5030港元)。

 

一切消息仍有待官方證實,想知更多iPhone 12消息就要耐心等等啦!

 

來源:macotakaraindiatvnews9to5macmacrumorsmacrumors9to5mac

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓