分清牛油果4個成熟階段+加快成熟速度方法 輕鬆食到完熟牛油果!

2020.08.07

好多人都鍾意食牛油果,但往往掌握不到進食的最佳時機,究竟點樣分牛油果熟唔熟?原來牛油果分4個成熟階段,可以靠果肉柔軟度及莖部果肉顏色去分辨。如果想加快牛油果成熟速度,只需預備2種物品,就可以輕鬆食到完熟牛油果~

牛油果成熟階段︰

1.未成熟︰普遍呈鮮綠色﹐果肉堅硬,需要於室溫放大概5日或以上。

2.8成熟︰果肉比未成熟階段柔軟,內部果肉仍然堅硬﹐需要於室溫放2-3日。

3.成熟︰牛油果呈墨綠色,果肉柔軟,核可容易取出,是進食的最佳時機。

4.過熟︰過熟的牛油果果肉會變過份柔軟,呈深黃色或褐色,聞起來有腐臭味,不宜食用。

另外,亦可透過檢查牛油果的莖部知道是否成熟。如果莖下面的果肉呈鮮綠色,就代表成熟可吃!

如果想加快牛油果成熟速度,只需要將牛油果、香蕉及蘋果放入紙袋,水果會產生乙烯氣體,可以令牛油果更快成熟。

 

來源︰City' SuperCalifornia Avocado

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓