天仁茗茶官方913茶王烏龍茶奶凍教學 步驟超簡單!只需4種材料做到(內附食譜)

文: LorLor Lee
2020.08.26

平日大家天仁茗茶喝得多,不如發揮創意試試自製天仁茗茶烏龍茶奶凍啦!最近官方介紹一個超簡單的特濃烏龍茶奶凍食譜,採用天仁熱門913茶王茶包製作,只需4種材料,3步便能輕鬆整出茶味溫醇,口感嫩滑的奶凍,各位天仁茗茶忠實粉絲不妨一試~

天仁茗茶推出的「913茶王」茶包一直受粉絲歡迎,今次的「特濃烏龍茶奶凍」食譜就選用913茶王的輕焙火的人參烏龍茶,只需3步即可整出幼滑香甜奶凍,新手都不會失敗,不如一起試試!

第一步,先將魚膠片剪開並用水泡軟。

Click圖睇睇詳細步驟: 

第二步,煮奶凍糊,將913茶包、鮮奶、砂糖以小火煮至微熱,關火焗 15分鐘。然後加入瀝乾的魚膠片及淡忌廉拌勻,將奶漿過篩後倒入杯子中。

Click圖睇睇詳細步驟: 

第三步,將奶凍放入雪櫃冷藏數小時。之後可將茶葉壓碎,灑在雪好的奶凍表面作裝飾,便完成了!

Click圖睇睇詳細步驟: 



授權轉載:FB@ 香港天仁茗茶

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓