韓國節目公開6種高卡路里的健康食物 乳酪/牛油果隨時肥過油炸食物!

2020.08.28

韓國節目《冤大頭的排行榜》曾公開幾種看似健康,但如果吃錯的話隨時變成致肥原因的高卡路里食物,其中更包括乳酪、牛油果、三文魚等,原來味道清淡的食物未必一定與健康劃上等號!一齊睇下有咩高卡路里嘅健康食物啦!

燕麥乳酪

堅果乳酪由不同穀物、堅果、生果乾、砂糖、蜜糖和油製成,糖份和脂肪量都很高,每200g就有大概3160卡路里,屬於高卡路里,熱量更比4個炸魷魚更高。

牛油果豆腐沙律

眾所周知,牛油果是一種健康的食材,不但有維他命、不飽和脂肪酸等,但其實熱量非常高。加上比起淨吃一個牛油果,好多人會選擇吃配搭牛油果的菜式,單是牛油果豆腐沙律,每200g就含有約4250卡路里,所以吃牛油果前要好好選擇配搭的組合。

黑麵包

好多人都知道白麵包含高澱粉質,因為會轉去吃由裸麥和麵粉製成的黑麵包(或稱裸麥麵包),但是原來黑麵包的卡路里比白麵包還要高!不過黑麵包有豐富的膳食纖維,同時低GI指數,所以是屬於健康的碳水化合物。

越南春卷

越南春卷由米紙包上幾種蔬菜組成,看似非常健康,但其實一張米紙就有2000卡路里!吃的時候再加上調味醬料,一個越南春卷的卡路里真的非常驚人。

 

平壤水冷麵

平壤水冷麵由長時間熬煮的肉湯、水蘿蔔泡菜水及蕎麥麵組成,單單是蕎麥麵已經含有3740卡路里。雖然入口味道清淡,卡路里卻非常高。

三文魚排

1塊三文魚排的卡路里比4塊pizza還要高!三文魚本身是一種高脂食材,不過同時含有Omega-3,可降低膽固醇,所以雖然路里比4塊pizza高,但營養價值依然比pizza高。

來源︰冤大頭的排行榜

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓