韓國專家解答食飯前定後運動先最啱! 教授3組簡單動作提高消脂效果

2020.09.05

相信好多人都會有一個減肥迷思,就是究竟應該吃飯前還是吃飯後做運動最好?韓國著名瘦身專家Dr.Pooh就為大家解開疑難,原來做運動的時間要根據早午晚餐時間而調整,一齊睇下運動最佳時機啦!

專家指出,早上空腹運動的話,可以消耗更加多的卡路里,然後運動後吃少一點比較好。如果不是早上做運動的話,午餐/晚餐後等40-60分鐘,才去做運動會比較好。

專家教授3組簡單動作提高消脂效果︰

1.跳透明繩

在沒有繩的情況下,假裝跳繩。腳跟不貼地面,雙腳跳5次後,左腳踏前跳5次,換腳再跳5次,最後前後腳互換跳5次。重覆動作5-10分鐘。

2.深蹲

第一組動作,先做7次深蹲,留意膝蓋不要超過腳趾。第二組動作,向外打開雙腿,再做7次深蹲。第三組動作,將雙腳合十,深蹲7次。第三組動作,提起左腳,向後放低時蹲下,重複7次後換腳再做7次。4組動作重覆3次。

3.腹部運動

打開雙手,左手拉向右腳趾,雙腳保持伸直,換手重覆動作7次。挺直上半身,向下壓向右腿,起身再壓向左腿,重覆動作7次。每組動作做2次。

來源︰Viu Beauty


 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓