30歲陳瀅素顏被讚皮膚白滑好PURE 公開化妝過程及真面目!網民讚唔化妝更加靚

2020.09.10

女神陳瀅早前與馬天佑Mayao合作拍攝化妝品的廣告短片,一開始就無懼以素顏示人,並在鏡頭前公開化妝全過程。陳瀅的素顏驚艷不少網民,許多網友留言大讚Jeannie不化妝反而比化妝更靚。

馬天佑見到陳瀅的素顏,直言自己皮膚都算不錯,但陳瀅的皮膚更加好,後期更以「剝殼雞蛋」形容其皮膚。

片中可見,陳瀅的素顏與平時化妝的模樣相差不大,只是少了一份精緻,多了一份自然美。不少網民都留言大讚「陳瀅原來唔化妝仲靚」、「素顏都冇走樣~陳瀅真心靚」、「陳瀅素顏已經好靚」、「佢唔化妝先特顯到素顏都咁靚呀」。

馬天佑公開陳瀅化妝全過程,以及妝前妝後的對比,有網民就表示陳瀅素顏好pure,化完妝就氣場十足。

圖及來源:馬天佑 Mayao、IG@陳瀅

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓