岑杏賢與好姊妹慶生踏入32歲 朱千雪爆Jennifer結婚喜訊將做人妻

2020.10.09

TVB藝人岑杏賢最近生日,與朱千雪、湯洛雯等好姊妹一齊慶生。朱千雪在IG分享生日派對的合照,除了祝福岑杏賢生日快樂之外,更大爆好友Jennifer的結婚喜訊,預告她即將做新娘榮升人妻。

朱千雪在IG以英文寫上對岑杏賢的祝福:「One year ago you caught my wedding bouquet. One year later, we are throwing you a bridal shower. Happy birthday beautiful bride-to-be」,感嘆好友Jennifer一年前接到自己的花球,一年後可以見證她準備成為新娘。

湯洛雯亦有在IG以「bride-to-be」稱呼岑杏賢,更大曬岑杏賢的鑽戒。

今年2月,岑杏賢就透露自己正在與一位圈外人蜜運中,當時已拍拖約4個月,已經見過家長。

圖及來源:IG@朱千雪、湯洛雯

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓