4種食物微波爐易叮到爆炸起火!日本消防署教4招正確加熱貼士更安全

2020.12.23

不少人返工帶飯都習慣用微波爐加熱翻叮飯餸,但方便之餘都要注意使用。早前日本東京消防廳就進行微波爐加熱實測,將4種食物叮熱結果爆炸起火,藉此提醒要注意幾類食物及分享正確加熱貼士。

東京消防署數據指出,當地的微波爐火災意外近年有上升趨勢,主要因錯誤使用微波爐所致,包括過度加熱食物和加熱不適用於微波爐的包裝。

 

當局就為此進行實測,結果發現4款食物存在爆炸性燃燒的危險,即按圖睇高危食物及該食物加熱引至爆炸的時間:

當局又解釋,長時間加熱食物會令其水分蒸發,持續出現碳化及產生易燃氣體。當易燃氣體滿佈於微波爐時,食物燒焦的部分會帶電並產生火花,引致易燃氣體點燃,帶來爆炸性燃燒。

 

另外,日本節目《羽鳥慎一晨間節目》亦就此作出報導,提醒民眾除了以上4款食物之外,水分少但油分及糖較多的食物一樣存在危險,容易在短時間內溫度急升,放入微波爐加熱時要特別小心,包括:

日本人氣微波爐料理專家タケムラダイ亦分享,安全加熱番薯及中式包點的方法,即按圖睇詳情:

東京消防廳更提出正確使用微波爐加熱食物的4大貼士:

 

 

 

來源:FB@羽鳥慎一モーニングショーTBS NEWS東京消防廳;圖:unsplash

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓