【湯圓卡路里】3粒湯圓卡路里等於1碗飯!超市常見13款湯圓卡路里排行榜

文: LorLor Lee
2021.02.26

元宵節又點少得與家人一起吃湯圓做飯後甜品!市面上有不同牌子的湯圓,有各款不同口味,例如花生、芝麻、紅豆等等,但原來湯圓熱量很高,3-4粒就已經相等一碗飯。即刻睇睇以下13款超市常見的湯圓卡路里排名,睇睇哪一款最高卡路里啦!大家食湯圓的同時亦應該注意健康,適可而止喇~

每逢元宵節當然要食湯圓,象徵團團圓圓!但各位食湯圓的同時,亦應該注意健康,適可而止喇~

常見13款湯圓卡路里排名:(排名由低至高)

部分品牌湯圓較大粒,每粒大約20克,因此熱量亦較高。另外除了經典花生、芝麻餡之外,近期新推出的黑糖珍珠湯圓亦較高糖及較多澱粉質。

經典口味湯圓當中,最高卡的是芝麻口味,舉例利川芝麻每粒20克足足有63.5千卡,小寧波麻蓉每粒10克亦有34.6千卡,吃三粒就已經相等於一碗白飯!寧波奶黃湯圓每粒10克有24.7千卡,是所有常見湯圓之中最低,但亦不能忽略它的糖含量是最高。

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓