【減肥】少女時代Yuri「11字腹肌」靠每日做600下Sit-up 曾公開「一定瘦」健康減肥食譜

2021.02.11

少女時代Yuri(俞利)近年活躍演藝活動,最近就以電視劇《暫緩離別,一周》回歸,完美的身材比例成為觀眾焦點。不過其實Yuri並非天生就是瘦底子,出道後靠努力才獲得苗條身型及「11字腹肌」,她曾公開自己的減肥食譜,並指跟住食譜就算是宵夜都唔怕肥!想減肥的女生可以參考一下Yuri的食譜~

Yuri的減肥食譜非常簡單,先準備洋蔥、甜椒、椰菜花和牛肉切成長條狀後,放進鍋中燙熟,最後將全部材料加橄欖油進炒鍋中拌炒,再以香芹粉代替鹽即完成。由於沒有加鹽,所以不用擔心吃完第二天會水腫,而且這道菜含有豐富蛋白質、碳水化合物、維他命及植物性脂肪,可以達到健康瘦身的效果。

除了注重飲食,Yuri都非常注重運動。瑜伽就是她的拿手項目,而且 Yuri十分重視腹部運動,每天會做600Sit-up,練成「11字腹肌」!

 

來源︰Viu、IG@yulyulk

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓