【減肥】韓國普拉提教練示範全智賢美腿運動 每日花4分鐘減走象腿迎接夏天

2021.04.04

韓國41歲女演員全智賢除了擁有一張漂亮的臉蛋,已為人母的她亦有令人羨慕的苗條身材。Viu節目《Viu Beauty》就請來韓國普拉提教練李熙敏教大家全智賢的「11字鶴型美腿運動」,每日花4分鐘就可以打造美腿。一齊跟住教練趁夏天減走象腿!

首先雙腳打開與肩膀同寬站在瑜珈墊的一端,然後屈膝俯身用手向前爬。

腳踭保持抬起,然後向上踢起右腿後放下,轉腳左腳伸直向上踢,然後放下,用手爬到原位站起來。重複以上「鶴型」動作直到盆骨位置開始疲累。

然後抬起腳踭,做個下犬式,再向上抬起右腿盡量到最高然後換腳。放下後屈膝約90度但雙膝不要觸地,腹部用力維持5秒後放下雙膝。腳掌向上﹐右手向前伸直,同時向後伸出左腳,臀部發力,維持5秒後用右手捉住左腳腳掌,盡量向上拉,維持5秒後放下。然後轉伸出左手右腳,用左手捉住右腳腳掌,視線向前望。

拉伸動作完成後可以慢慢弓背站起來。

來源︰Viu Beauty


 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓