留在家中吃多了零食容易致肥?! 營養師推薦10大健康零食排行榜

文: LorLor Lee
2020.03.23

近期因為新冠肺炎疫情,市民都會選擇多留在家中,盡量減少外出的時間,自然會為多吃了零食,體重亦有機會增長了不少。而有營養師推介了10款健康低卡零食,為食的朋友不妨睇睇啦!

最近大家受新冠肺炎疫情影響,市民盡量都減少外出,但是經常留在家中,容易不自覺地吃多了零食。而最近Nutri-Pro健營物理治療及營養中心營養師曾美慧Amy為大家精選10款低卡健康零食,讓大家就算食零食都能食得較健康一點。即刻睇睇營養師Amy推介有邊10款低卡零食啦~

10大營養師推薦健康零食排行榜:

根據食物安全中心,脂肪是高熱量的來源 (每克脂肪可提供9千卡熱量 ) ,有助吸收脂溶性維他命 (即維他命 A、 D、 E及 K)。膳食中的脂肪可提供我們身體不能製造的必需脂肪酸。脂肪可促進正常生長和發育,若進食適量的脂肪則可有助維持健康。不過,攝取過量脂肪則與一些嚴重的健康問題有關,如增加患上心臟病、肥胖症及某類癌症的風險。

資料來源:FB@健營生活.關心你的營養師健營物理治療及營養中心

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓