一文睇清20款壽司卡路里排行榜 三文魚籽最低卡!吞拿魚壽司第7位

文: LorLor Lee
2020.06.01

大多香港人都鐘意吃日本壽司,甚至魚生刺身等,而普遍人都認為壽司如三文魚、吞拿魚等都較低脂,相對比較健康,但原來部分魚生油脂較高,卡路里也會較高。鐘意食日本菜又正在減肥的朋友,不妨睇睇睇睇20款壽司卡路里排行榜啦!

由於本身部分魚生油脂較高,卡路里也會較高,所以不同種類的壽司卡路里都會不一樣,例如如三文魚、沙甸魚、吞拿魚、鯖魚等。當中握壽司普遍纖維低,每件只有大約0.6克的纖維,所以食用時建議可以配搭多種高纖食物食用,如枝豆,延長飽足感。有興趣的朋友,即刻睇睇壽司卡路里排名啦!

*卡路里以每件壽司計,魚生部分以0.5安士(約14克)計算。

Click圖睇睇第11-15位:

Click圖睇睇第6-10位:

若壽司加了沙律醬、蛋黃醬等,卡路里亦會相對提高,所以玉子燒壽司、鰻魚壽司等,都有較高卡路里。

Click圖睇睇第1-5位:

資料來源:sushifaq

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓