韓國綜藝節目「左手減肥法」瘦身同時訓練大腦 曾有演員親嘗2星期成功減10kg

2020.08.08

減肥方法五花百門,靠運動之餘,亦要控制飲食,少啲意志力都唔得。不過早前韓國綜藝節目《屋塔房的問題兒童們》的嘉賓推介了一個簡單的減肥方法,只需要一個動作就可以瘦身。而曾經就有韓國演員李太成親身嘗試過這個方法,並用2星期就減了10kg!這個神奇的減肥方法就是「左手減肥法」啦!

「左手減肥法」就是用自己不常用的手吃飯!如果你是右撇子,就用左手吃飯;左撇子就用右手。韓國演員李太成曾公開自己靠這個方法,只需2星期就減去10kg。他指自己是右撇子,用左手吃飯的話吃不了多少,從而減少食量。

其實,「左手減肥法」能夠減少每餐30%的攝入。因為由開始進食到感覺到飽腹感的過程約15-20分鐘,所以大多時肚子已經飽了,但大腦還未發出信號,人就會以為可以繼續吃。 當換成不常用的手吃飯時,吃的太艱難就會吃得慢,飽腹感與大腦發出信號的時間就會拉近,可以避免吃過多的情況。

而且,不時使用不常用手可以刺激腦神經,可以瘦身同時訓練大腦!

來源︰《屋塔房的問題兒童們》、《我家的熊孩子》


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓