日本肥妹為與男網友見面誓要減肥瘦身 成功勁減41kg變纖腰美女

2020.08.30

許多女生在減肥路上努力多時都苦無成果,或者欠缺的正是減肥動力!早前日本節目《ザ!世界仰天ニュース》早前就分享一位日本女生減肥故事,為與素未謀面凡帥氣男網友見面,下定決心要減肥變靚,終於成功由86kg減至45kg變身纖腰美女!

1995年出生的KEI從小就是個肥嘟嘟的女生,相比同齡的人體型明顯更胖,小學就已到達65kg體重,高峰期更達至86kg

肥胖背後全因深受家人寵愛,家人準備三餐的份量非常豐富,加上公公和婆婆會為她提供許多零食。即按圖睇睇KEI從小的飲食習慣:

隨著KEI的體型愈來愈胖,家人開始察覺KEI的飲食不當,開始控制她的飲食習慣。但KEI的媽媽卻不忍女兒捱餓,總會偷偷送上宵夜和在早飯以前送上兩個飯糰更為她準備高卡路里又豐富的便當結果比KEI的食量比以前增加得更多。即按圖睇睇KEI的飲食習慣:

結果KEI的體重在初中時升至80kg,因為肥胖身型成為了同學間的取笑對象。對現實社交感到心灰意冷的她決定寄情於網絡上,認識了許多網友。

其中一位男生常會主動聯絡KEI兩人發展到語音通話,她亦深深迷上對方的帥氣遊戲角色,但直至一日男生主動提出見面更因對方一句話而決心減肥。即按圖睇睇詳情:

決心減肥的KEI與媽媽表明心意,決定以後不再偷食宵夜,更要媽媽幫忙一同進行減肥計劃於是高卡路里的三餐轉變為健康低卡飲食,更養成運動習慣。

經過一年半的減肥計劃86kg減至45kg成功踢走41kg練出小蠻腰,即刻睇睇成功減肥後的KEI

來源:ザ!世界仰天ニュース

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓