營養師推介10大低卡雪糕雪條排行榜 最低只有15卡路里 減肥都可以食雪糕!

文: LorLor Lee
2020.07.01

夏天炎熱的天氣,當然想食冰涼的食物降降溫,而雪糕亦是不少人消暑熱門之選!但大部分雪糕及雪條的卡路里太高,有註冊營養師推薦10款較低卡的雪糕雪條,當中最低一條更只有15卡!一眾怕肥或在減肥的朋友,mark底有咩較健康的選擇啦!

夏天來到,天氣持續炎熱,令人總想吃雪糕消暑,但對於減肥中的朋友會擔心大部分雪糕及雪條的卡路里太高會致肥。而Nutri-Pro健營物理治療及營養中心營養師Amy推介10款低卡雪糕雪條,全部都少過110卡,當中最低一條更只有15卡,而今次所搜羅的雪糕仲包含近期推出的新口味,讓大家有更多健康的消暑選擇!

Click圖睇睇10款營養師推介低卡雪糕/雪條:

營養師Amy指雖然這10款雪糕都是較為低卡,但雪糕始終含有糖份及脂肪,不適宜食太多或代替正餐。即使有些是零脂肪的雪糕,當中亦有包含2至3茶匙糖,所以減肥中的朋友一星期最多食1-2次就好。

授權轉載:FB@健營生活.關心你的營養師健營物理治療及營養中心

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓