營養師推介5款零卡路里沙律醬 減肥恩物!食沙律落醬汁都唔怕肥

文: LorLor Lee
2020.08.19

不少朋友為了減肥、控制體重,都會選擇食沙律作輕食,但市面上大多沙律醬含有高脂肪含量,2湯匙已等於半碗白飯,甚至更多的熱量。有營養師推介5款零卡路里沙律醬,分別有千島醬、凱撒汁、甜洋蔥油醋汁等,正在管理體重或減肥的朋友不妨留意下啦!

Nutri-Pro健營物理治療及營養中心營養師Cynthia早前整理了市面上10款高脂沙律醬,今次就推介了5款零卡路里的沙律醬,包括千島醬、凱撒汁、甜洋蔥油醋汁等。她希望讓大家知道減肥並沒有什麼食物是不能吃的,只要懂得選擇的話其實可以好多變化,1款沙律都有多種口味,讓一眾減肥人士有較健康的選擇。

 

按圖睇睇5款「零卡路里沙律醬汁」:

Cynthia表示這些沙律醬汁在iHerbs、City Super有售。她提醒大家這些沙律醬汁仍然有一定的納質含量,建議每餐用唔多過3-4湯匙就較為理想,都小心有機會愈食愈水腫。另外,當中的甜味劑都有機會令腸胃比較敏感嘅人士在進食後出現胃脹或者肚脹。

市面10款高脂沙律醬卡路里排名 2湯匙已等於半碗白飯 沙律小心越食越肥!

資料來源:FB@健營生活.關心你的營養師健營物理治療及營養中心

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓