日本節目教3大秘技對抗失眠 瞓唔著勿飲暖水!簡單478呼吸法助快速入睡

2021.02.01

生活忙碌壓力大加上疫情困擾,令不少都市人都有失眠煩惱,日本節目《この差ってなんですか》就邀請到專家及醫生講解坊間解決失眠的錯誤方法,並推介3大方法助快速入睡,當中包括簡單的478呼吸法,有失眠問題的朋友不妨睇睇!

日本節目《この差ってなんですか》就以失眠為主題,邀請到疲勞及睡眠專家梶本修身及呼吸道專家大谷義夫,講解3招秘技對抗失眠,包括飲用冷凍飲品、適當午睡及特別的呼吸法。

 

1.讓身體冷卻

專家提到失眠時不宜飲用熱飲,全因身體升溫會令人難以入睡,應該是讓身體冷卻方能有助解決失眠加速入睡,可以飲用凍飲助身體冷卻,按圖睇下方文字詳情:

 

2.適當午睡

專家指適當午睡亦可以有助晚間入睡,但午睡的時間長度相當重要,午睡時間過長就會令晚間睡眠時間變短,按圖睇下方文字詳情:

 

3. 478呼吸法

專家亦推薦「478呼吸法」來幫助入睡,呼吸法全程只有3個步驟,建議重覆10次就可以有效幫助入睡,按圖睇下方「478呼吸法」文字詳細步驟:

 

來源:《この差ってなんですか》

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓