【木棘証人】女神張曦雯高峰期曾重達147磅 分享飲食Keep Fit心得吃出好身材

2020.10.26

現年30歲的女藝人張曦雯Kelly,近年轉戰電視劇並成功入屋,最近又有新劇《木棘証人》出街。華姐冠軍出身的Kelly,出名樣靚身材正,是不少人心目中的女神。但其實她亦經歷過減肥失敗,高峰期試過重達147磅。在瘦身方面,除了做運動keep fit之外,張曦雯亦曾在節目分享過自己飲食心得。

張曦雯表示自己的飲食是多元化及健康,除了蔬菜及沙律之外,亦會食其他有機食物及沒有過分加工的食品,食物重質不重量。

另外,她表示自己父親同樣keep fit有道,會參考父親建議的長短棍餐單,亦即是調控食量。例如有一餐食得多,下一餐就要食少點。

她在《姊妹淘》透露,自己在工作的日子只會一天食一餐,不用工作的日子就一日三餐奉行工作減食量休息食更多的原則另外張曦雯表示自己晚上會熬湯而且會加很多蔬菜及肉,又指自己一定要食肉如果不食肉會覺得餓


圖及來源:TVB、IG@張曦雯

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓