減肥成功原來要靠味覺!日本醫生實測味覺斷食法簡單1招踢走55磅

2020.09.03

減肥是不少人的終生事業,但有些人無奈費盡心機亦未見成效。最近日本節目《主治医が見つかる診療所》請來醫生工藤孝文講解部分人肥胖的成因,原來問題竟出自味覺,更分享大家簡單的味覺斷食法改變飲食習慣,連醫生自己都以這招成功減走25kg。

工藤孝文除了是日本糖尿病內科醫生,更是減肥瘦身專家,曾出版多本教授健康減肥的書籍,成功幫助超過10萬人減肥。最近就在節目《主治医が見つかる診療所》講解部分人減肥未見成效的原因,原來問題竟出自於味覺。

工藤醫生認為味覺分為「肥胖味覺」和「瘦味覺」,想要成功減肥的話,控制味是重要的關鍵之一,即刻按圖睇睇「肥胖味覺」和「瘦味覺」的分別:

醫生指出大部分難以減肥成功的人都擁有「肥胖味覺」,習慣進食高脂肪、高糖分和高卡路里食物,而「瘦味覺」人士進食會傾向選擇清淡的食物,所以減肥需要由味覺入手改變飲食習慣,按圖睇詳情:

工藤醫生就分享「味覺斷食法」改變味覺習慣,方法並非提倡不進食,而是簡單調整日常飲食習慣,按圖睇「味覺斷食法」詳情:

工藤醫生更推介一種可以取代鹽的調味粉末,製作方法相當簡單,按圖睇詳情:

其實工藤醫生本人也是靠「味覺斷食法」成功瘦身,由92kg減至67kg,足足成功減走25kg,另外亦有患者成功以此方法,在7個月間減走22kg瘦身成功。


減肥和身體變化全部因人而異,想成功減肥朋友,還是要配合持之以恆做運動和配合適當飲食為佳!

來源:《主治医が見つかる診療所》

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓