市面10款高脂沙律醬卡路里排名 2湯匙已等於半碗白飯 沙律小心越食越肥!

文: LorLor Lee
2020.07.17

正值夏天,相信有些朋友為減肥、控制體重都會選擇沙律當正餐。而沙律一般都會更不同沙律醬,很多市面上售賣的沙律醬含有高脂肪含量,2湯匙已等於半碗白飯,甚至更多的熱量!想管理體重的朋友要注意啦,即刻睇睇市面上10款高脂沙律醬的卡路里排名!

夏日炎炎,以為食沙律減肥健康又有效?但原來食沙律容易誤墜熱量陷阱,沙律醬才是致肥主要原兇!Nutri-Pro健營物理治療及營養中心營養師Cynthia整理了市面上10款高脂沙律醬的卡路里排名,包括蛋黃醬、芝麻醬等各款常見沙律醬品牌。每2湯匙已等於2-4.5茶匙的油分,容易超出衛生署建議的每餐平均2-3茶匙油分的範圍。攝取過多油分和熱量容易令身體積存脂肪,可能分分鐘減肥變增肥!

Click圖睇睇10款高脂沙律醬卡路里排名:  (由低至高)

根據食物安全中心嘅指引,每100克固體食物含有不超過3克的脂肪或每100毫升液體食物含有不超過1.5克的脂肪,才能稱為「低脂」。而市面上較高卡嘅沙律醬嘅脂肪含量超出「低脂」標準高達26倍!關注健康或者控制體重中的朋友,或者會選擇「較低脂」、「減脂」、「卡路里減少」、「Light」、「減糖」的產品。然而這些沙律醬卻可含有約20-50克嘅脂肪!所以選購沙律醬的時候,除了需關注包裝上的營養聲稱之外,記住都要謹慎睇一睇營養標籤先!

 

資料來源:FB@健營生活.關心你的營養師健營物理治療及營養中心

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓